wtorek, 14 sierpnia 2012

Kilka słów na początek...

Kiedy po raz kolejny od taty usłyszałam, że "mogłabym otworzyć własną restaurację" a siostra w pracy chwaliła się, że robię obiady jak w restauracjach, stwierdziłam, że warto założyć również bloga o gotowaniu...

Dzisiaj przepisu nie będzie, ale będzie kilka słów o mnie jako kucharce...;-)

Gotować uwielbiam (w przeciwieństwie do zmywania ale niestety jedno z drugim łączy się nierozerwalnie dlatego w domu świetnie sprawdza się zasada "ja gotuję wy zmywacie...;-)) Często wymyślam sama różne przepisy, czasami korzystam z książek kucharskich lub stron www jednak przeważnie modyfikuję takie przepisy dodając inne składniki lub zmieniając trochę sposób przygotowania. Wszystkie zdjęcia na tym blogu będą wykonane przeze mnie. Mam nadzieję, że część przepisów spodoba się Wam i skorzystacie z nich we własnych kuchniach.

1 komentarz:

  1. Szczerze mówiąc - po tych wszystkich zdolnościach, jakie prezentujesz już mnie chyba nic nie zdziwi :D Cieszę się, że jest ten blog, będę zaglądać i korzystać z przepisów, bo już widzę, że przepisy są takie, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza. Na wszystkie pytania odpowiadam mailowo.